Sunday, October 28, 2007

آتون




العنوان: آتون



المكان: شارع الهرم الرئيسى بعد إشارة المريوطية مباشرة فى إتجاهك إلى ميدان الرماية





الزمان: طوال أيام الأسبوع بعد العاشرة مساء وحتى مطلع الفجر








وما إن تدخل إلى آتون حتى تقابلك النادلات بأجسام رائعة وصدور منتفخة عارية وأفخاذ بيضاء تضىء من شدة النعومة والبريق ولا يقلوا إثارة وجاذبية عن كاميرون دياز أو شارون ستون.0


وكل نادلة لها الطاولات المخصصة لها فتحاول كل منهن أن يكون هذا الزبون من نصيبها فتأخذك فى حضنها وتقبلك فى شفتاك وتترك لك نفسها تماما حتى تجلس فى طاولتها.0

0
ثم يأتى دور المشاريب بعد ذلك فتأتى النادلة مرة أخرى لتنحنى على وجهك بصدرها العارى تماما سائلة إياك على ماذا تطلب. ويتضمن هذا السؤال أيضا العبث فى أعضاءك وتتركك هى الأخرى تعبث فى أعضاءها بلا أى قيود.0


وتكون هذه اللقطة بمثابة العينة المجانية لما تستطيع أن تتمتع به من خدمات غريزية فى هذا المكان.0

وحين تنزل لك الطلبات يجرى الحوار التالى:

النادلة: طيب مش هتمسى علية الأول

الزبون: تعالى بس

النادلة: صبح علية طيب عشان أديلاك

الزبون: قربى عشان أمسى عليكى

النادلة: هو انا جية اتباس ببلاش ولا إيه..متشخلل جيبك كده

ولا يرى الزبون بدا من شخللة جيبه فتستطيع البدء معها بعشرين جنيها حتى يتثنى لك الأقتراب منها ولمس حضنها الدافىء.0

ولا يقتصر الأمر على ذلك فتستطيع أيضا النادلة أن تمارس لك العادة السرية وتتكلف هذه المهمة ثلاثون جنيها.0

يعتبر هذا المكان هو الأول من نوعه فى جمهورية مصر العربية ولا يضاهيه أى ملهى ليلى آخر فى مثل هذه الخدمات وأحب أن اوضح أن آتون مقسم لقسمين. 0
القسم الأول هو مسرح منوعات وهذا مثله كأى كباريه لا جديد فيه.0

القسم الثانى وهو الملهى الليلى الذى تدور حوله أحداث هذا النص ويتكون من طابقين الأسفل والأعلى والأثنين واحد باستثناء أن الطابق الأعلى أشد وأجمد أكثر فى البنات.0

أما رأيي فهو أن مثل هذه الأماكن يجب أن تعمم وتنتشر حتى يتسنى للشعب المصرى التسلية وغسل الهموم ونسيان الدنيا المظلمة دائما.0

49 comments:

Anonymous said...

ياراااااااااااااجل

انت بتروح هناك

مش بشوفك ليه طيب

Anonymous said...

واضح...

إنك عندك ..هوس جنسي !!

روح إتعالج !!

Anonymous said...

danta 3ala keda saref dam albak 3ala atoon, akeed wenta fi 7odn "elfata7a" momken tedfa3 ay mabla3' men3'er mat7es. BLUE DODO

micheal said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

ايه يا عم الكلام ده تعميم ايه بس يا راجل هي البلد ناقصه خراب
يعني المواطن المصري الي مش لاقي ياكل هايروح اتون ده علشان ينسي همومه
دي دعاره و سفاله عايزين ننظف البلد منها مش نوسخها اكتر
ولا انت ايه رأيك يا حاج ميراج

He and She said...

la ya ragel. I really can not believe it. you didn't even mention how did you know all those details. Come on Mirage, say it.
I agree with your idea but not like this. I wanted legalized and under health supervision. Seebak men el kalam el mo7bet. I know somebody who was masturbating three times a day all his life, delwa2ti 2ameed gam3a... ah wallahi. El akhbar betwsalni wana fe america ya gada3

Mirage said...

البرنس
انت بس ادينى امارة وهتلاقينى جيت سلمت عليك على طول

جورج كمال
ههههههههههههههههههههه
حلوة هوس جنسى دى
ياباشا الجنس ده غريزة اساسية وزيها زى الأكل والشرب والإخراج بالظبط
حاجة رئيسية من أجل حياة صحية
وطبيعية
ولو اتفقنا فى نقطة زى كده أقدر اكمل مناقشة معاك


blue dodo
لا والله مش بالضرورة
مانت بتظبط الميزانية بتاعتك برضه


Michael
بص بقى يامعلم
انا مش رامى رشاد وياريت نقفل الموضوع ده بقى عشان انا لو رامى هقوللك انى رامى مش هخبى عليك

وبعدين قلتلك ميت مرة المدونة مدونتك يعنى رأيك انت حر فيه واللى عايز تقوله تقوله ثم انا مش شايف اى دبش فى كلامك خالص
اقرا ردى على جورج ولو اتفقنا نكمل مناقشة سوا

وعلى فكرة انا بيجيلى مايل بكل تعليق اضيف فى اى بوست من بوستاتى
يعنى متخافش بقرا كل التعليقات
بس خلينا الأول فى قصة آتون



Emy
بالعكس بقى
انتى لو كنتى دخلتى على مصراوى امبارح هتلاقى ان فى وكالة انباء فرنسية عملت احصائية ولقت ان فيه جريمة اغتصاب بتحصل فى مصر كل نص ساعة
ده نتيجة للكبت الجنسى الرهيب اللى حاصل فى البلد
لو قدرنا نوفر مكان للناس يقدروا يطلعوا فى الكبت ده بصورة صحية وآمنة زى آتون كده
معدل الإغتصاب هيقل جامد
وبعدين متنسيش برضه ان الجنس غريزة اساسية ورئيسية ومن اهم الأحتياجات المبدئية لحياة آمنة
الكلام ده مش كلامى على فكرة
ده كلام علمى بحت
ولو عايزة تتأكدى ابحثى عن هرم الإحتياجات على ويكيبيديا


he&she
وحياة الغاليين اللى عندك ياباشا
انا عايزك تنزل رواية شيكاجو من اللينك اللى عندى وتقراها كلها
بجد انت اصلا مش هتسيبها غير لما تخلصها من كتر ماهى مشوقة ومثيرة
بس انا عايزك تقراها بس عشان تعرف قد ايه الجنس مهم فى حياتنا كلنا
بس احنا اللى غاويين ندفن راسنا فى الرمل
وعلى فكرة انا كمان نفسى اقننها وتغضع البنات لكشف طبى ويكون فى متابعة فعلية ورخص ليهم
والكلام ده كان موجود فى مصر فعلا قبل الثورة
بس الزمن بقى

Anonymous said...

حسبى الله ونعمه الوكيل

micheal said...
This comment has been removed by the author.
Egyptiana Trapped Soul said...

paying for sex is not soemthing to brag about dear ...

it is considered as an insult even in the most civilized societies ...

hope you dont fall in that trap ... it make a person satisfied, but then makes him feel so bad about himself .. to give his precious moments to a pro

أحمد said...

لا لا
دا طبعا تهريج وتزيف للحقائق
بنات اتون عندهم جفاف اساسا ولا يوجد اى علاقة بينهم وبين كاميرون دياز

آتون اساسا ملهى شعبي جدا مميزاته ان اسعاره رخيصة شوية لكن بناته زى اسعاره مش حلوين خالص
الا لو كنت بدور على اللحمة وخلاص

على باب الله said...

ممكن العنوان بالظبط ؟

: )

The Alien said...

كالعادة بتكتبها حلو جدا

موضوع الجنس مقابل الفلوس أنا شايف إنه حاجة مش أخلاقية
ومعتقدش إن الدعارة هي اللي هتحل اﻷزمة

تحياتي

Alexandrian far away said...

بجد يا ميراج الموضوع ده ولا اشتغاله؟
طبعا الخدمات دي متوفره قوي هنا في دبي وتكاد تكون الشىء اغلعادىء والشائع والروتيني
لكن في مصر
الله الله
على راي الأعلان
البلد بتتحرك
مش عارف أقول ايه
الجنس مقابل المال شىء بشع ومقرف
لكن برضه الكبت شىء ابشع
بلد عجيبه والله

Mirage said...

رئيس جمهوريه نفسى
انا مش فاهم إيه وجهة نظر حضرتك بالظبط
:)


micheal
أولا
بالنسبة لنقطة الإفراط
ماهو الإفراط غلط بس فى نفس الوقت الإحجام المطلق ده أدى إلى زيادة التحرشات الجنسية بمعدل رهيب وجريمة إغتصاب كل نصف ساعة وإنفجار جنسى فى وسط البلد العيد اللى قبل اللى فات
وفى نفس الوقت
انا مش بقول إن احنا نروح آتون ده كل يوم بس على الأقل يبقى فى متنفس للناس عشان الكبت مايزيدش

ثانيا بالنسبة لموضوع الأمراض
عمر مالأمراض الجنسية بتتنقل عن طريق اللمس أو القبلات دى بتتنقل بس عن طريق المعاشرة الجنسية
وتأكد تماما مليون فى الماية إن مفيش ولا واحدة من البنات اللى فى آتون دى بتروح مع زبون لسببين مهمين
الأول إن هى معندهاش وقت
التانى إن هى اللى بتكسبه فى اليوم ميخليهاش محتاجة تروح مع زبون
وده عن تجربة عملية شخصية

ثالثا بالنسبة لموضوع العلاج
قصص نجيب محفوظ معظمها كان بيتخللها مشاهد جنسية سواء بأحداث أو بتخيلات أو بأحلام
هل ده معناه إن نجيب محفوظ كان محتاج علاج ؟
انا طبعا مش بقارن نفسى بنجيب محفوظ بس بديك مثال حى
كذلك الدكتور علاء الأسوانى لو قريتله شيكاجو أو يعقوبيان هتلاقى إن كل الأبطال دايما عندهم مشاكل جنسية من نوع أو آخر
هل ده معناه إن الدكتور علاء الأسوانى مختل جنسيا ؟
وممكن أعد احكيلاك بقى على تحليلات فرويد النفسية قد كده بس ده عايز تلات اربع بوستات لوحده



Miss Egyptiana
I'm not proud of paying for sex, but i'm speaking in general as it's a very effective soultion for people who have sexual desires and they cant satisfy it.
It's a temporary soultion.
and usually man dont feel bad about himself after doing that coz he's convinced about what he is doing. and it's the right thing for him. so, he/she doesnt have to feel bad as it's their choice from the begining.



أحمد
انا بعتتلك الرد على مدونتك بس هأكد عليه تانى هنا برضه
آتون مش ملهى ليلى شعبى ولا رخيص لأنه بالميت انت مش هتدفعلك أقل من 80 جنيه فى القعدة بالمشاريب وده طبعا مبلغ مش قليل بالنسبة لعامة الشعب
ثم انت شكلك ماروحتش آتون من زمان
لأن آتون دلوقتى بقى فعلا متألق والبنات اللى فيه جامدين جدا جدا وبنات سبيشيال آخر حاجة
فياريت تراجع نفسك فى الكلمتين دول ياإما تروح وتتأكد بنفسك هناك

October 29, 2007 5:41 PM


على باب الله
العنوان والله مكتوب بالتفصيل الممل فى أول البوست
مش ناقص غير إنى اصور المكان بقى

Mirage said...

The Alien
طيب تفتكر إيه اللى ممكن يحل الأزمة
انا متفق معاك إن الدعارة شىء مش مستحب
بس انا مستنى اقتراحاتك وأفكارك البديلة
إن وجدت يعنى

Alexandrian faraway
الموضوع جد طبعا
وعلى فكرة المكان ده يعتبر
exclusive
فى مصر
وانت بتتكلم مظبوط وصح كعادتك دايما فى إن الدعارة شىء مش مستحب
بس برضه الكبت ليه آثار جانبية غير متوقعة وخطيرة كانفجارت جنسية تحدث فى الأعياد

Egypt Rose said...

ازيك وحشتني من ساعة اسكندرية والعربية .. ههههه

طيب يا ميراج انت طبعاً عارف رايئ .. طيب انت راجل وبتروح امون تتبسط وترتاح .. طب الستات تتبسط و ترتاح فين مفيش اتون رجالي علشانا ولا الرجالة في الدنيا و الاخرة هم بس المبسوطين بالحواري العين .. اخر انبساط .. ههههههه

انا ضد الجنس مقابل المال .. وشايفة ان ده تحقير للمرأة وكانها سلعة تباع وتشترى

بحسدك ان عندك وقت تروح وتكتشف الحاجات دى يا شقي .. وشكلم كدة عارف تفاصيل الحاجات دى يا ولد

micheal said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

minus one and you'll out of the game

i assume u're really obssesed!

The Alien said...

مستني من حلول
علي فكرة إنت كدا بتزنقني
أصل الموضوع مهقد وصعب
بس متهيألي يوم م الحب ما يبقاش حرام وعيب
الوضع هيكون أفضل شوية
أصل أنا مش بعرف ولا بتخيل إني ممكن أستمتع بالجنس غير مع صاحبتي

تحياتي

Doba said...

سؤال لو سمحت لانى فعلا معرفشى إجابته

ما هى عقوبة الزنا فى المسيحية؟؟ أرجوك ترد عليا سريعا

اشكرك

Mirage said...

Egypt rose
منا هعمل إيه يعنى فى وقت فراغى
اهو اى حاجة الواحد يقضى فيها وقت والسلام
كل سنة وانتى طيبة مرة تالتة بمناسبة عيد ميلاد وكل سنة وانتى بخير وفى صحة وسعادة دايما
وبعدين لو عايزاهم يعملوا آتون حريمى اكلمهم
أكيد الجارسونات اللى هناك هيفرحوا قوى
:)



micheal
ياباشا يتبسطوا مع زوجاتهم بقى مايتبسطوش دى كلها مشاكل شخصية مالناش دعوة فيها
وبعدين انا بقدم حل واللى عايز يروح اهلا بيه واللى عايز مايروحش خلاص
هو انا كنت ضربت حد على إيده
وياريت بلاش الدعوات دى عشان آتون ده بيبقى سبب روقان بال لناس كتير قوى

Anonymous
sorry, I cant understand anything !!!
what do u mean exactly ?



The Alien
بص ياريس
هو فى فرق شاسع اساسا بين الدعارة وبين ممارسة الحب مع الصديقة
وده عاوزله بوست لوحده
بس بإختصار الدعارة متعة جسدية وممارسة الحب متعة روحية أكتر منها جسدية



Doba
والله هو احنا معندناش موضوع العقوبة ده
بس الزنا فى المسيحية خطية وحرام طبعا
بس برضه ده إيه علاقته بالموضوع بتاعى ؟؟

micheal said...
This comment has been removed by the author.
Desert cat said...

طيب هو مفيش ولاد بيشتغلوا فيه وبنات بتروح زباين يعنى
ولا هو كله كدا رجاله زباين وبنات الله ينور
الا انت قولت العنوان فين بالظبط

ايه ياعم اتون
هو احنا ناقصين
ده كفاية اوى ان الخليجيين مش يعرفوا عننا غير شارع الهرم
كمان عايزهم يعمموه
ما هو مولد سيدى العريان

Mirage said...

michael

مكان يشيع فيه الفجور والدعارة وترتكب فيه المحرمات

ورحمة ابويا انت اخوان مسلمين

تلاقى كمان انت من مؤيدين إن عبير صبرى يتقطع إيديها ورجليها عشان قلعت الحجاب


desert cat
انا هفكر فى موضوع القسم التانى ده للحريم والجارسونات رجالة
:)
فى ظل الكبت الرهيب وعدم القدرة الإقتصادية للشباب أن يتزوجوا
مكان كهذا لابد أن يعمم وينتشر حتى يصبح فى متنفس لغير القادرين ماديا على الزواج

على باب الله said...

هو بتنادي أن الموضوع ده ينتشر بجد و لا أنت كنت بتهزر و العالم فهمتها غلط و قمت عاند أنت معاهم .. و عملت نفسك كنت تقصد و هما عاندوا زيادة و هلم جر

--

أيه رأيك في الفيلم اللي عملته فوق ده مش جامد ؟

مصطفى محمود said...

انا ليا اعتراض على الاسعار يعمنا !

فين الدعم الحكومى لمحدودى الدخل ؟

كمان القعدة هناك شكلها تكلف 200 جنية ...... حتى لو معايا مش هصرفهم هناك .


سلام يا رايق

micheal said...
This comment has been removed by the author.
Ehab said...

يا ابني هو انت دايما مشرد البد كده
وفاضح الشباب
طيب كنت قولنا كده على الأيميل واحنا نظبط مع بعضينا
بس هي المشكله ان الواحد الحمد لله خطب زي ما انت عارف
ومش هاينفع اعط بقى خلاص
وملحقتش اعط قبل الجواز
ايه الحوسه دي
خلاص امري لله اعيش محترم



عجبني صراحتك طبعا كالعاده
عجبني انك بلطجي وممسحتش الكومنات اللي حاولت تهينك بل ورديت عليهم كويس

معجبنيش ردك على الناس اللي زنقتك بالأدب لأنك عملت فيها مش واخد بالك

كان حقك رديت عليهم ان مش معنى انك تكون عارف بأماكن الفساد انك متنيل عايش هناك ليل نهار
انا اعرف عن الأماكن دي اكتر مما تتخيل لكن عمري ما بقعد فيها لكن اعرف ناس تقدر توصفلك كل اللي انت عايزه

المهم ان الناس تفهم انك لما بتقول ننشرها في البلد كلها ده نوع من السخريه اللاذعه مش دعوه للفساد

اما عن عقوبة الزنا في المسيحيه اللي هوبه سالتك عنها انا برده معرفش لكن اكيد فيه عقاب لكل ذنب ومادامت محرمه يبقى عليها عقاب

واخيرا بعد كل الجد والنصايح والفذلكه بتاعتي دي

ايه رأيك ننزل يوم كده نروح اتون ندرسه دراسه علميه بحته
امال يعني هننتقده كده عمياني

سلاااااااااااااااام

Loving Anabel said...

أحب أشكرك على المدونة لأنك بكدة أكيد افدت مباحث الأداب و زمنهم قفلوا المكان وارتحنا والحمد لله و زمان المزز دلوقتي لبسين طرح بيضة و بيقضوا الويك اند فالقناطر الخيرية روح ياشيخ الله يسترك

Mirage said...

على باب الله
وليه لأ يعنى ؟
هو إيه المانع


مصطفى محمود
لأ مفيش 200 ولا حاجة
هى 60 جنيه تظبطك


مايكل
ياعم انت كده بتخرى بقى
إيه اللى لو رحت سألت ومارحتش سألت
وهو انت يعنى مبتكدبش ولا مبتحلفش
فيه إيه يامعلم
من منكم بلا خطيئة فليرجمها بحجر


الشنكوتى الكبير
دمك خفيف جدا بجد
وحلوة موضوع الدراسة العلمية دى
بس تفتكر الدراسة هتتعمل على انهى حتة بالظبط
ههههههههههه
انت كده خلاص يامعلم
دخلت فى قيود الخطوبة والجواز بقى
ربنا يعيناك


Loving anabel
لأ معتقدش خالص
لأن أكيد مباحث الآداب عندها علم بحاجة زى كده بس بيبقى دايما فى سماح كده لأماكن معينة
وبخصوص أحلام حقيقية
عشان تتابعى بقى البلوج بتاعى أول بأول
:)

سمـــــــــا said...

هو فيه اماكن تانية يا ميراج غير اتون وانا بقولك علشان لو زهقت وحبيت تغير فيه مكان اسمه انسيال فى المهندسين :)
انا مروحتوش بس فيه ناس حكولى وانا كنت اول مرة اسمع ان فيه حاجة كده فى مصر وهو زي اللى انت قلته دا بالظبط

بس بصراحة انا مش مقتنعة بموضوع المتعة مقابل الفلوس يعنى ايه احساسك لما تكون فى حضن واحدة عمالة تثيرك مش علشان انت عاجبها لكن علشان باصة للى فى جيبك ولما هتسيبها هتقول وتعمل نفس الحركات مع اللى بعدك واللى بعده

انا مش هتكلم فى حرام وحلال لاننا بشر لكن انا مقتنعة بفكرة انك يبقى ليك صاحبة تقضى معاها وقت من غير التزام وفى نفس الوقت يبقى فيه شىء من الاحترام لك ولها .

تحياتى يا باشا

Anonymous said...

تحيه
ياريتك كنت عديت على مدونتى التى لم يكتب لها البقاء أو ألأستمراريه،وذلك بسبب أن ماكان يكتب فيها لم يكن على المزاج
كتبت مره أنه يتعين الرجوع إلى ماقبل1952 حيث كان هناك بيوت سريه"مواخير"مرخصه وتحت إشراف وزارة الشئون ألأجتماعيه ...وقد مر المدونون والمعلقون على هذا الرغى أو الكلام مر الكرام على الناس واللئام
فسبحان مقلب القلوب ولاحول ولاقوة إلا بالله نحن شعي يقدس البقره أقصد العجل ولا يتراجع عن موقفه حتى لو كان غلطان
إستحملنى ..فأفكارى هدامه علشان كده قفلت المدونه..بح خلاص

MerMaid said...

ربنا يكون في عون الشباب

انا مش معاك خالص يا ميراج بالعكس انا ضدك تماما

و انا كمان مش اخوان مسلمين ولا ضد عبير صبري

ولا اي حاجة


بس اكيد كل الناس عاوزة تكون عايشة في مجتمع نضيف اخلاقيا

حتي لو مكنش نضيف

بلاش نزوده
زبالة

لو انت ضد الجواز

يبقي انت ضد الجنس عامة

يبقي بلاش بقي تروح تعمل حاجة حرام و لا اخلاقية

يا انما تتجوز و ترحم نفسك من وجع القلب

بذمتك؟؟

بتكون سعيد بجد؟؟
ولا مجرد سعادة مؤقتة؟؟

:)))

Anonymous said...

i think i am going to the first one who agree with Mirage.
i think my dear friend micheal may get dissapointed.

Anonymous said...

ياعم اتون ده بتاع جربان فوق وتحت والبنات اللى فيه لولا الضلمة كنت تفيت فى وشهم وكمان المرة الوحيدة اللى رحته فيها صرفنا 250 جنية غير اللى خدته البت

predupt said...

i heared that the police closed Atone yesterday...and catched the girls...is it right ....and did they opened again....please reply

Anonymous said...

احب احكيلكم عن قصتي في اتون ، قصه في منتهى السخريه و المراره ...
كنت اتعرفت على واحده فتاة ليل (و انا والله محترم جدا بس هو كان حب استطلاع) و عزمتني اروح الكوفي شوب ( البار )الي بتشتغل فيه في المهندسين.
و كان البار محترم جدا تسمع مطربين و مطربات بيغنوا و تتفرج على رقاصه و واحده جنبك تلعبلك في شعرك و تطلب منك تعزمها على بيرة و هكذا ...
طبعا انا شعر ايدي الشمال و قف من الحاجات دي و كنت في منتهى الذهول ..
المهم صرفت متين جنيه و روحت حاسس بكمية تانيب ضمير رهيبه.

بعد كام شهر جاتلي حاله من الفزع الجنسي و ال ايه نفسي اروح هناك تاني ! المهم اعدت اقاوم كام يوم و بعدين كلمت فتاة الليل قامت قافله السكه في وشي ..

قلت يا واد و لا يهزك اروح انا لوحدي ، المصيبه اني اكتشفت اني نسيت المكان و لما لاقيته ( او افتكرت اني لاقيته ) طلع مطعم عادي جدا مش البار.

ساعتها الشيطان لعب بكل الرؤوس الي في جسمي (و عددهم اتنين بالمناسبه) و قعد يدلك لي في عواطفي و قالي معلش في مطعم اسمه اتون كنت دايما بتشوفه في شارع الهرم و بيطلع منه صوت مزيكا و اغاني اكيد ده زيه ...

المهم ماطولشي عليكو ، روحت و دخلت ، لا لاقيت فيه فنانين و لا غيره هو كاسيت كبير شويه و كام بنت اشكالهم تبعث على القشعريرة السوداء ...

و ماكانشي في ناس كتير حوالي 15 او 20 واحد بس

قلت يواد مالكشي دعوه ، قعدت على اقرب طرابيزه ، جاتلي بنت بس عود و سالتني تشرب ايه ، قولتلها شيشه ، ندهت على الشيشه و قالتلي طب طلعهّ !!

اتصدمت طبعا و قولتلها ببلاهه و عفويه و انا مش قادر اتلم على اعضائي : اطلع ايه لامؤاخذه ؟!!

جاوبتني بلهجه عمليه جدا : طلعوا عشان اضربلك العشره و انت قاعد ..

قلت في عقلي بالي يا نهار اسود عشرة ايه و مية ايه انا ماكنتش عامل حسابي على كده انا عوز اروح !! بس عشان اخرج من الموقف ده لازم اتمتع بقدر من الكياسه ... قمت قلتلها ماشي ! بس مش قدام الناس قالتلي لا مالكشي دعوه كله بيتعمله كده برده

و فوجئت بيها بتمد ايديها على سوسته البنطلون قامت فتحاها بنت ال.... و في ظرف ثانيه كانت بتمارس المهمة القذرة ...

طبعا خلال تلك اللحظات حصل ابتزاز كتير ( و ابتزاز هنا معناها انها طلبت مني فلوس مش اني مثلا مسكت جزء من جسمها اسمه ليه علاقه بكلمة ابتزاز !!) و انا عمال ادفع زي ال...

طبعا انا تركيزي كله ماكانش في الي هيا بتعمله و بالتالي و لا كنت حاسس خالص بإيديها على هذا الجزء الحساس من جسمي ، و هي شغاله دعك و فرك لغاية ما عدوا عشر دقايق ...

و فجأه فوجئت بيها بتصرخ و تقول :
ايييييه انت اييييه كل ده و لسه مافيش حاجه هو انا موارايش غيرك ..

و في ثانيه لاقيت كل الحاضرين المحترمي بتبص عليها و عليا و على احد اطرافي الخمسه (معروف هو ايه طبعا) و هو بارز كبرج بيزا و اجتمعت العاهرات عليها من كل حدب و صوب يسألنها : ايه يا بت يا هاله في ايه ؟؟؟

صرخت هاله و هيه في حاله هياج لا ده حرام انا تعبت كل ده و لسه ماجبش شوفو بقيت عامله ازاي (كانت عرقانه بصراحه و متبهدله من المجهود !!)

و كانت طبعا فضيحة المطاهر و انا بحاول ارجع طرفي الخامس لمكانه بدون جدوى نظرا لان حجمه كان مختلف شويه عن حجمه الاصلي !!

و من ساعتها و انا كل ما الشيطان يجي يلقي بفضلاته في دماغي استعيذ بالله منه و اتفرج على افلام سكس بدل ما اتهزأ !!

كوتوموتو

Anonymous said...

يا جماعه في واحده مشهوره في اتون اسمها ايمان كوته و نمرتها:0102003741 وده بجد نمرتها مش هزار واي حد حيروح يكلمهل و يظبط معها بت جامده نيك

Anonymous said...

طيب يا جماعه انا عايز اعرف ايه نظام المشاريب هناك وفى حدود كام عشان احنا من الاخر مش رايحين عشان نتجرح فى فلوس مشاريب فى حد يعرف يدلنا ؟؟؟:D

Anonymous said...

Thаnk уοu for the auspiciouѕ writеup.

It in fаct wаs а amusement account it.
Look advanced tο more added agreeаble fгοm you!
Hοweѵeг, how could we cоmmunicate?
Feel free to surf my site http://getyourguyeasy.com

Hulkman said...

انا رحت هناك كله سرقه ف سرقه كل اللي شغالين هناك اغلبهم رجالة قصدي متناكين ومش حيسيبوك ويفضلوا لازقينلك لحد ماتيدلهم اكرامية لكل واحد حوالي 15 واحد وكلهم 3 بنات صالة و 3رقاصات والشراميط هناك بيستعبطواولا بيعملوا معاك اي حاجة غير تيجي ترقص جمبك او تتحك فيك لحد مايخلصوا على الفلوس اللي معاك عشان يروحوا ترابيزة تانية

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

على الطلاق انت كلامك صح عشان انا روحت اتون ده قبل كدا اتون ده عبارة عن قسمين قسم كباريه عادي و قسم للها فهمني طبعا و القسم التاني مكون من دورين و تلاقيه من برا كدا منور نور احمر و اول لما تدخل لازم تروش على الراجل اللى على الباب انا عن نفسي كنت بديلة عشرة جنيه و او لما تدخل فى شوية سلالم تطلعهم هتقبلك واحدة تعالى يا امور تعالى يا عسل فى بنات بقى فى الدور اللى فوق هيعدة يتخنقو عليك و ديه تقول انا هخده انا هخده و انت كل ده فى الدور اللى تحت و فى الاخر هتخدك اللى قبلتك اول لما دخلت فى الدور الاول و هتقعدك على ترابيزا و هتخل بين رجليك و تحط صدرها على وشك و هى و كل البنات اللى هناك لبسين لبس موحد شورة و سنتيال حاجا زي السنتيال و نص صدرها برا و تقولك فى كل حاجا هنا و تقولك هات 150 حق الترابيزا و 150 لية يعني 300 جنيه و بعد ما تدلها الفلوس ينزلك شيشة تفاح و اى دي او بيرا و ترمس و تفتحلك السوستة و لأما تعملك العادة السرية لأما تقعد و بعد ما تخلص يجيلك واحد يقولك مسي عليا بأي حاجا انا واقف مداري عليكو انا مكنتش بديه بس هو ده اتون انا روحتو 3 مرات و قررت مش هروحو تاني عشان نصب يا ريت بقى اللى يعرف واحدة بتيجي البيت و تاخد فلوس يقولى انا اميلي على الفيس tarek_200529@yahoo.com و ده رقم تليفوني 01141378597

ابوعرب said...

انا عاوز اروح اجرب المكان ده ولو فى اماكن تانى احسن ممكن اعرف فين وكم ممكن ادفع هناك فلوس وازاى التعامل والسهره لو حد يقدر يفيدنى

حندوز said...

امريكا يامعغن؟ I wanted legalized ? يا فلح؟

I want it legalized. حاجة تكسف

حندوز said...

امريكا يامعغن؟ I wanted legalized ? يا فلح؟

I want it legalized. حاجة تكسف

Unknown said...


شركة تنظيف بالرياض
شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة تنظيف خزانات المياة بالرياض
شركة نقل اثاث بالرياض

شركة تخزين اثاث بالرياض
شركة كشف تسربات المياة بالرياض
شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض
شركة جلي بلاط بالرياض





Unknown said...

انا مدير اعمال النجم مصطفي ديشه وعايز اطواصل مع حد من المسؤلين عن الكبريه 01025278749